Jaarplan en consumentenacties

WinkelcentrumPromotie weet als geen ander dat ieder winkelcentrum een specifieke aanpak behoeft. De keuzemogelijkheden van consumenten ten aanzien van het bezoek van winkelcentra in de omgeving en internet nemen steeds verder toe. Een  nieuw winkelcentrum is niet per definitie direct een succes en een  succesvol winkelcentrum blijft dat niet vanzelf.  In de toenemende competitieve markt van winkelcentra wordt instandhouding van de marktpositie steeds belangrijker. Winkelcentra moeten inspelen op steeds sneller wisselende omstandigheden en trends.

Bij ons is de promotie van uw winkelcentrum er op gericht om een meerwaarde te scheppen. Dit doen we door toonaangevend te zijn op het gebied van  retailkennis ('why people buy'). Daarnaast stellen we ons vernieuwend en innoverend op. Dankzij deze competentie zijn wij in staat ‘win win’  situaties te creëren.

In goed overleg met u ontwikkelen wij een gepersonaliseerd jaarplan of een actie die geheel aansluit aan uw doelstellingen en budget. Denk hierbij aan het inzetten van  kleine- en grote consumentenacties waarbij uw klant wordt beloond voor het bezoek aan de winkels in uw centrum.Trendwatching en innovatief denken zijn onze credo’s. Wij houden van resultaatgericht denken vanuit originele invalshoeken, onze klanten nemen tenslotte met minder geen genoegen!

Wat mogen we voor úw winkelcentrum betekenen? Bel 073-6895367 voor een kennismaking!

Contact opnemen

In de praktijk

img

Couponactie voor Winkelcentrum

Westermarkt groot succes!

Bekijk case